Prečo väčšina firiem nevydrží na trhu dlhšie ako 10 rokov? Prechod na globálny trh.

Často sa stretávame s podnikateľmi ktorí sa dostávajú do ťažkostí. Tak dobre to išlo a zrazu sa všetko zabrzdilo! Predtým išlo všetko rýchlejšie a hladšie, trh nebol tak nasýtený a obchodovalo sa viac lokálne… Zahraničné spoločnosti nepredstavovali riziko… No, časy sa zmenili a miestny trh už prakticky neexistuje! “Lokálny trh už prakticky neexistuje!” Všetko odštartovala…

Detaily

Prečo väčšina firiem nevydrží na trhu dlhšie ako 10 rokov? Transformácia z garáže do spoločnosti

Tak ako v bežnom živote, aj v živote spoločnosti nastávajú ťažké chvíle kedy sa nie všetko darí podľa predstáv. Dôvodov môže byť samozrejme viacero. Rozoberme si aspoň niekoľko s ktorými sa stretávame najčastejšie. Často sa stáva že rodinné podnikanie prerastie tak povediac z garáže do veľkých rozmerov. Toto je častý prípad a veľmi často sa…

Detaily

Pár dôvodov prečo si konzultanti ťažko získavajú dôveru slovenských spoločností a prečo by mali viac spolupracovať

Business konzulting je na Slovensku, oproti iným krajinám, v plienkach. Konzultanti sa veľmi ťažko presadzujú a získavajú si dôveru hlavne malých a stredných spoločností. Prečo je to tak? Malé a stredné podniky žijú v domnení že business konzultant patrí do veľkých korporácií pretože ich vlastne nepotrebujú a investíciu do konzultanta pokladajú za zbytočne vyhodené peniaze.…

Detaily

Are you aware about pollution?

In general, the most value added activities such is R&D, procurement and after-sales services are kept in developed countries due to several reasons such as availability of capital, know-how, experience, etc. Less value added activities such as manufacturing are located in low cost developing countries. This is how GVC is working! It is very effective…

Detaily